Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 22:17 - Чувствате ли се дискриминирани в България?
Автор: rogen Категория: Хоби   
Прочетен: 1840 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 27.04.2011 22:39


Чувствате ли се дискриминирани в България?    -Дискриминиран съм, защото съм принуден да търпя коне да яздят по улици и булеварди.  -Дискриминиран съм, зщото държавата отнема част от доходите ми под формата на данъци за да ги раздава като помощи на етнически принцип на циганите, като по този начин лишава четирите ми децата от допълнителни средства.  -Дискриминиран съм, защото за моите деца няма безплатен транспорт до училище(тази привилегия е само за децата на циганите) -Дискриминиран съм съм, защото трябва да дупча билет в градския транспорт, а контролите проверяват и глобяват само българите. -Дискриминиран съм, защото ако не си платя водата ще ми я спрят, а на циганите не я спират. -Дискриминиран съм, защото ако не си платя тока ще ми го спрат, а на циганите не го спират.  -Дискриминиран съм, защото данъчните инспектори редовно ме атакуват, а никога не влизат в циганските махали.  -Дискриминиран съм, защото докато чакам на сфетофара да светне зелено, циганската каруца си пресича и полицаите само я гледат докато го прави, а на мен ми отнемат точки. -Дискриминиран съм, защото убийството на българин от цигани или не се наказва или е максимум 3-4 години. Обратното се наказва с максимална присъда. -Дискриминиран съм, защото докато съм на работа за да им изкарвам помощите, те ми обират къщата, а полицията, партиите и правителствата на България подкрепят това.  Дискриминиран съм...  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Предположително:
18.07.2011 16:46
Всичко това,което е описано по-горе,е изгодно за социалистите,понеже онези хора са техни системни избиратели. Тази политика те провеждат и по настояване на своите интимни приятели от ДПС,които пък имат поставена от Анкара следната стратегическа задача: да работят всячески за обезбългаряването на страната и за нейната циганизация,понеже:

1. Подкупността на "социалистите" /става въпрос за подкупи на едро,от порядъка на милиони евра/ позволява на ДПС да налага в страната политика,съобразена с интересите на Турция,а не с тези на България. Самите социалисти безброй пъти са доказали,че са абсолютно безскрупулни по отношение на Българския народ и са готови да стоварят на неговия гръб всичко,което им се поръча от чужбина.
2. Интелигентността на Българите не допуска открито налагане на мохамеданство в страната,
затова те трябва да бъдат прогонвани,дискриминирани,потискани,разреждани и унищожавани.
Хора от върхушката на БСП несъмнено предлагат и тази услуга на своите съмишленици в шпионажа- "тружениците" от върхушката на ДПС.
3. Циганизацията не пречи на плануваната бъдеща ислямизация,а я подпомага. Затова за нея се работи с всички средства,чрез пускане в действие на всички корупционни практики,широко използвани от възпитаниците на БКП/БСП. Хората,които пребоядисваха Българите като "македонци",помаците- като турци и циганите- като "Българи",няма да се спрат пред нищо,за да заслужат своите милиони! Не и докато не бъдат спрени със сила!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rogen
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 56238
Постинги: 21
Коментари: 15
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930